Pytania i odpowiedzi

1. Czy firma prowadzi również sklep stacjonarny?

Oczywiście! Główna hurtownia firmy TEXTIL-MAR mieści się w Gdyni 81-000, przy ulicy Chylońskiej 149. Jednak nasze sklepy są w wielu miastach na pomorzu: 

  • - RUMIA przy ul. Filtrowa 2H
  • - PUCK przy ul. Plac wolności 25
  • - WEJHEROWO przy ul. Jana III Sobieskiego 235
  • - KARTUZY przy ul. Dworcowa 16
  • - LĘBORK przy ul. Staromiejska 38

Więcej szczegółów

2. Czy stosujecie rabaty?

Oczywiście! Klient detaliczny może uzyskać rabat już od ilości 10mb z jednego koloru tkaniny, natomiast klientom hurtowym i instytucjonalnym rabaty są przydzielone na etapie indywidualnych negocjacji.

3. Jakie ilości tkanin można zakupić?

Sprzedajemy tkaniny w ilościach zarówno detalicznych, półhurtowych jak i hurtowych. Ilość minimalnego zakupu danej tkaniny określona jest przy każdej tkaninie osobno.

4. Czy firma posiada gotowe próbniki?

Wielu klientów pyta nas czy posiadamy gotowe próbniki zawierające pełną naszą ofertę. Niestety nie mamy możliwości przygotowania takich katalogów, gdyż nasza oferta uzależnia się od trendów panujących w modzie. Staramy się być z modą „na Ty”, stąd uaktualnienie tych próbników jest niemożliwe, gdyż co dzień w naszej ofercie pojawia się co najmniej kilka nowych tkanin. Naszą ofertę internetową z powodzeniem można potraktować jako codziennie aktualizowany katalog.

5. Czy wysyłacie Państwo próbki jakościowe?

Niestety aktualnie dział marketingu zaprzestał przyjmować zapytania na próbki z powodu długiego oczekiwania na ich przygotowanie. Poinformujemy jak tylko sytuacja się zmieni.

6. Czy dana tkanina jest dostępna?

Wszystkie tkaniny widniejące w sklepie są dostępne. Wyjątkiem mogą być sytuacje gdzie cały stan magazynowy sprzeda się w momencie, w których niema w firmie osób odpowiedzialnych za administrację sklepu czyli w nocy bądź w weekendy.

7. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status przesyłki od momentu zakupu jest monitorowany, wiadomości o zmianie statusu na bieżąco wysyłane są do Państwa mailem.

8. Jak należy postępować w przypadku problemów z moim zamówieniem?

W przypadku jakiegokolwiek problemu niesprecyzowanego w naszym serwisie należy niezwłocznie zadzwonić na numer infolinii, lub wysłać wiadomość na adres: sklep@textilmar.pl i zgłosić nam problem. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca, a kiedy wynikną by jak najszybciej wyjaśnić.

9. Jak długo należy czekać na dostawę?

- W przypadku zakupu pobraniowego jest to czas do 48 godzin od momentu potwierdzenia zakupu.

- W przypadku płatności online do 48 godzin od otrzymania płatności.

- W przypadku zwykłego przelewu do 48 godzin od otrzymania płatności.

10. Jak długo należy czekać na dostawę?

- W przypadku zakupu pobraniowego jest to czas do 48 godzin od momentu potwierdzenia zakupu.

- W przypadku płatności online do 48 godzin od otrzymania płatności.

- W przypadku zwykłego przelewu do 48 godzin od otrzymania płatności.

11. Do kogo zgłosić reklamację?

Reklamację należy natychmiastowo zgłosić do pracowników infolinii od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

12. Ile wynoszą koszty przesyłki?

Koszt przesyłki uzależniony jest od ilości zakupionych metrów oraz wyboru przewoźnika.

W przypadku wysyłek kurierem ceny wyglądają następująco:

0 - 30 kg - 12 PLN (przedpłata) / 15 PLN (za pobraniem)

30 - 100 kg - 50 PLN (przedpłata/za pobraniem)

100 - 300 kg - 100 PLN (przedpłata/za pobraniem)

Ceny wysyłek listem pocztowym to:

0 - 0.3 kg - 10 PLN (przedpłata)

0.3 - 0.8 kg - 14 PLN (przedpłata)

0.8 - 1.2 kg - 18 PLN (przedpłata)